آی آر نی نی

۱۳۸۸ اسفند ۲۴, دوشنبه

اس ام اس جدیدو بامزه


غضنفر میره خواستگاری بهش میگن چیکاره ای؟

میگه والله بیکارم ولی تو خوشه یک جا دارم


***************


اگه یه روز دیدی همه جا سفید شده ,

احساس خفگی می کنی ,

صدایی نمی شنوی

نگران نشو , زنده ای

فقط سرت توی توالت فرنگی گیر کرده


**************

یارو کارت عابر خودشو میندازه تو ضریح امام رضا میگه یا امام رضا حاجتمو بده تا من رمزشو بگم

*************

یک شاخه گل از بهار قالی بفرست

از باغ و بهار شور و حالی بفرست

از بی خبری خسته شدم درکم کن

,یک نامه که نه اس ام اس خالی بفرست


************


میدونی

CNN

مخفف چیه؟.

.

.

.

کانون/ نَرانِ /ناکام

راستی

پیشنهاد میکنم همین الان بری عضو این کانون بشی


**************


همه شب فکرم این است و همه شب سخنم !

گر روم دیر به منزل ، چه بگویم به زنم !!!


*************


اگر کردی مرا روزی فراموش

سرت را می کنم در دیگ آبگوشت

*************

سلام , خوبی ؟

مامانت خونه س ؟
.
.
.
.
مامانم با مامانت کار داره !

( ستاد شاد سازی دختران دم بخت!)

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر